دارم یه سریال می بینم و با خودم فکر می کنم روابط کاراکتراش چقدر پیچیده و رقت بار و دیسفانکشناله. زیر سی ثانیه طول می کشه که بفهمم روابط خودم با یه سری از اطرافیانم همونقدر پیچیده و رقت بار و دیسفانکشناله.
ما را در سایت 1478 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127