1856

خرید بک لینک

امکانات وب

بخشی از مغزم بهم میگه که من به قصه بهتری نیاز دارم. و فکر که می کنم می بینم من هیچ وقت قصه خوبی نداشتم... این طور فکر نکن که قصه خوبی می خوام برای گفتن به دیگران..نه.. تنها دلیلی که قصه خوبی میخوام اینه که به خودم یاداوری کنم که قصه های خوب برای من و ما ممکن اند... که اصلا قصه های خوب ممکن اند...

باید منتظر یک قصه خوب بمونم یا تن بدم به همین قصه های همیشگی؟

1478...

ما را در سایت 1478 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:23

صفحه بندی