بسیار خسته و کلافه ام. نمیتونم تمرکز کنم. و خب مجبورم کار کنم و تمرکز.
قهوه لازمم هستم بدجور. ( باید قناعت کنم به یک آبنبات اکالیپتوس شایدم کمی بیدار و هشیار شدم).
ما را در سایت 1478 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 19:14