اوکی. چیزهای خوب زیادی هم هست. یکی توی شمالی ترین نقطه جهان با ترانه های نامجو یاد من می افتد و یکی توی یک نقطه دیگرش با شاملو.
بعدن اضافه شد نوشت: نامجو خوب است. :)
ما را در سایت 1478 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: يکشنبه 23 دی 1397 ساعت: 14:03