خب من حتا نمیدونم که اگر به دستش میاوردم باید باهاش چیکار می کردم. یعنی در واقع اصلن نمیخواستمش اما به هر حال میخواستمش!
انسانی ترین تناقض ممکن. خواستن و نخواستن توام.
ما را در سایت 1478 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 18:45